-
-
Pedagog specjalny, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Logopedii i Pragmatyki Komunikacyjnej (APS, Warszawa) i Neurologopedii (SWPS, Warszawa). Członek Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej.
Ukończone kursy i szkolenia:
- „Jak pracować z dzieckiem autystycznym ?” A. Lemańska
- „Praca z uczniem z autyzmem dziecięcym” B. Rola
- „Praca metodą wspomagającej komunikacji językowej systemem znakowo-obrazkowym PIKTOGRAMY” M. Podeszewska- Mateńko
- „Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się” E. Przebinda
- „AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji” A. Smyczek
- „The Picture Exchange Communication System” M. Kaźmierczak
- „Makaton –znaki manualne i symbole” B. Kaczmarek
- „Terapia behawioralna dzieci i młodzieży z autyzmem i upośledzeniem umysłowym” B. Ignaczewska i Z. Brzeska
- „Neurobiologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej i podstawowa ich ocena” M. Karga
- „Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej” M. Karga
- „Diagnoza i terapia integracji sensorycznej osób z autyzmem” Teresa A. May- Benson
- „Terapia ręki ”A. Giczewska i W. Bartkiewicz
- „Stymulacja systemu taktylnego i jej wpływ na rozwój psychoruchowy dziecka” A. Giczewska
- „Małe dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej. Elementarne zasady obserwacji i terapii” R. Ulman- Bogusławska
Doświadczenie zawodowezdobywała pracując w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi i szkole specjalnej. Pracowała jako logopeda i terapeuty SI z dziećmi o różnych problemach rozwojowych m.in. autyzm, niepełnosprawność intelektualna, MPd w warszawskich prywatnych poradniach.
W aCentrum prowadzi:
* diagnozę i terapię neurologopedyczną i logopedyczną, diagnozę procesów Integracji Sensorycznej