psycholog dziecięcy, logopeda dyplomowany, terapeuta Integracji Sensorycznej. Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Ukończyła podyplomowe studia w zakresie „Logopedii” (UW; Warszawa) oraz „Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka (DSW; Wrocław). Specjalizuje się w psychologii klinicznej dziecka oraz w psychologii rozwoju i wychowania. Jest współzałożycielem Polskiego Towarzystwa Integracji Sensorycznej. Prywatnie – mama 3 letniej Marysi i 10 miesięcznego Tomka.
Ukończone kursy i szkolenia:
"Postępowanie diagnostyczne oraz terapia neurologopedyczna dzieci z deficytem pochodzenia mózgowego" A. Łada
"The Growing Minds Program" Steven Wertz
"Baśń w wychowaniu i terapii dziecka" E. Rakowska
"Zastosowanie dramy w terapii dzieci" J. Gach - Kustra, M. Nowicka
"Diagnoza i terapia dziecka krzywdzonego" M. Sajkowska
"Patomechanizm zaburzeń emocjonalnych, ich różnorodne objawy i metody terapii" A. Kozłowska
"Rozpoznanie, diagnoza i leczenie zespołu ADHD" A. Kołakowski
"Ocena gotowości szkolnej i pomoc w jej osiąganiu" T. Opolska
"Neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej" M. Karga
"Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej wg programu dr Jean Ayres" M. Karga
"Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Moralesa" dr A. Regner, dr T. Kaczan
"Diagnoza i terapia dzieci w wieku 0-18 lat" Violet F. Maas
"Jak pracować z dzieckiem autystycznym?" A. Lemańska
"Diagnoza zespołu nadpobudliwości psychoruchowej" T. Walończyk
Doświadczenie zawodowe:
Przez 7 lat pracowała w jednej z warszawskich Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, nieustannie wzbogacając swój warsztat pracy konsultanta i psychologa diagnosty. Ponadto, doświadczenie diagnostyczne i terapeutyczne zdobyła pracując w warszawskich przedszkolach jako psycholog i logopeda. Prowadziła także poradnictwo wychowawcze. Przez kilka ostatnich lat doświadczenie zawodowe wzbogaciła pracując jako terapeuta Integracji Sensorycznej. Obecnie pracuje głównie z małym dzieckiem z obciążonym wywiadem ciążowo - okołoporodowym (0 – 3 rok życia), a także z przedszkolakami (3 – 6 rok życia) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Aktualnie prowadzi prywatną praktykę.
W aCentrum prowadzi:
* Konsultacje psychologiczne
* Diagnozę psychologiczną
* Diagnozę gotowości szkolnej
* Diagnozę Procesów Integracji Sensomotorycznej małego dziecka
* współpracuje w ramach prowadzenia szkoleń.